• 2016-07-27-001.jpg
  • 2016-07-27-002.jpg
  • 2016-07-27-003.jpg
  • 2016-07-27-004.JPG
  • 2016-07-27-005.JPG
  • 2016-07-27-006.JPG
  • 2016-07-27-007.JPG

Бүгінгі таңда «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы мемлекеттік қызметтердің сапалы әрі қолжетімді болуын басты назарда ұстап келеді. Бұл бағытта мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың мүдделері де ескерусіз қалмауда. Атап айтқанда, облыс бойынша барлық халыққа қызмет көрсету орталығы ғимараттарында тірек-қимыл аппараты бұзылған, көру, есту, сөйлеу қабілеттері нашар азаматтардың еш кедергісіз қызмет алулары үшін мейлінше жағдай жасалған. Арнайы электрондық кезексіз қабылдайтын терезе, тактильді жолдар, «Брайль тақтасы», кіреберістегі пандустар мен арнайы қоңырау, автотұрақ - барлығы да нормативтік стандарттарға сай орнатылған.

Биыл «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясында сөйлеу және есту қабілеті бұзылған азаматтарға мемлекеттік қызметтерді көрсетуде жаңа сервис іске қосылды. «Халыққа қызмет көрсету орталығы» департаментінің директоры Марат Бассаровтың айтуынша, бүгінде халыққа қызмет көрсету орталықтарында сурдоаударма тілін меңгерген мамандар жұмыс істеуде. Енді ХҚКО-ның жеңілдік терезесіне жүгінген сөйлеу және есту қабілеттері бұзылған тұлғалар ым-ишарат тілінде қажетті құжатты қалай алу керектігін шынайы уақыт режимінде айтып беретін, онлайн сурдоаударма арқылы қызмет ала алады.

Сондай-ақ, «2013 жылдан бері 1 және 2 топтағы мүгедектігі бар тұлғалар 1414 нөміріне тегін қоңырау шалу арқылы халыққа қызмет көрсету орталығы қызметкерлерін үйлеріне шақырып, қажетті мемлекеттік қызмет түрлерін ала алатын. Ағымдағы жылдың маусым айынан бастап бұл сервис Ұлы Отан соғысының ардагерлеріне, барлық санаттағы мүгедектігі бар тұлғаларға, оған қоса мүгедектігі бар балаларға да қолжетімді», - деп қосы Бассаров.

Үстіміздегі жылдың өткен 11 айының қорытындысы бойынша Батыс Қазақстан облысында ХҚКО департаменті жұмыскерлері 1399 рет өтініш берушілердің үйлеріне шығып, 2500-ден астам мемлекеттік қызмет көрсеткен.

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» коммерциялық емес акционерлік қоғамының Батыс Қазақстан облысы бойынша филиалы – «Халыққа қызмет көрсету орталығы» департаменті әр балаға тоқсан сайын төленетін жәрдемақы туралы мессенджерлер арқылы таратылған мәліметтердің шындыққа жанаспайтынын хабарлайды.

2017 жылға мынадай жәрдемақылар тағайындалған:

  1. Бірінші, екінші және үшінші баланың тууына байланысты біржолғы төлем – 86 222 тг.
  2. Төртінші және одан кейінгі балаға біржолғы төлем – 142 947 тг.
  3. Бір жасқа дейінгі бала күтімі бойынша ай сайынғы төлем: бірінші балаға – 13 070 тг., екінші балаға – 15 452 тг., үшінші балаға – 17 812 тг., төртінші және одан кейінгі балаларға – 20 195 тг.

Оған қоса, 18 жасқа толмаған балалары бар отбасыларға жәрдемақы отбасының жан басына шаққандағы орташа айлық табысы азық-түлiк себетi көлемінен төмен болған жағдайда тағайындалады.

1411 байланыс орталығына жүгіну ұсынысымен хабарламалардың жаппай таратылуына байланысты, «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы қасақана жалған ақпарат таратқаны үшін қылмыстық жауапкершілік қарастырылғанын ескертеді.

Марат Бассаров,

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы»

коммерциялық емес акционерлік қоғамының

Батыс Қазақстан облысы бойынша филиалы –

«Халыққа қызмет көрсету орталығы»

департаментінің директоры

Алғашқы Мобильдік халыққа қызмет көрсету орталықтары 2011 жылы құрылған болатын. Мобильдік топтарды құрудың мақсаты мемлекеттік қызметтердің халыққа қолжетімділігін арттыру болатын. Оған дейін шалғай елді мекендердің тұрғындары құжаттарын тапсырып, қажетті қызмет түрін алу үшін жүз шақты шақырым жердегі аудан орталықтарына жүгінуге мәжбүр болатын. Мобильдік ХҚКО бұл мәселенің шешілуіне оң ықпал етті.

«Халыққа қызмет көрсету орталығы» департаментінің директоры Марат Бассаровтың айтуынша, мемлекеттік корпорацияда мемлекеттік қызметтердің қолжетімділігіне үлкен мән берілуде. Әрбір аудандық халыққа қызмет көрсету орталықтарында жауапты тұлғалар тағайындалып, айына екі рет ауылдарға қатынауы жолға қойылған, ал автокөліктер қажетті ұйымдық техникасымен және мобильдік топтың жүру жолын бақылауға мүмкіндік беретін jps-құралдарымен жабдықталған.

Қазіргі уақытта Батыс Қазақстан облысы бойынша барлық аудандарды қамтитын 5 мобильдік ХҚКО жұмыс жасайды. Мемлекеттік қызметтер сұранысқа ие ауылдардың тізімін жергілікті әкімдіктер ұсынады. Оған қоса, ауылдық округтің аудан орталығынан қашықтығы және халық саны ескеріледі. Ағымдағы жылдың басынан бері 63 ауылдық елді-мекен қамтылып, 799 іссапар жасалған және 30 мыңнан астам мемлекеттік қызмет көрсетілген. Қазіргі уақытта электрондық анықтамалар мен әлеуметтік қызмет түрлері үлкен сұранысқа ие, атап айтқанда: мекенжай анықтамасын беру, тұрғын үй көмегін тағайындау, он сегіз жасқа толмаған балаларға мемлекеттік жәрдемақы тағайындау және т.с.с.

2017 жылғы 7 қарашада халыққа қызмет көрсету жұмысын жетілдіру мәселелері бойынша Ақпарат және коммуникациялар министрі Дәурен Абаев пен «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ Басқармасының төрағасы Абылайхан Оспановтың қатысуымен жұмыс кеңесі өтті.

БАҚ қатысқан іс-шарада ХҚКО арқылы мемлекеттік қызмет көрсетудегі өзекті мәселелер талқыланды. Кеңес аяқталғаннан кейін брифинг өтіп, сұрақтар қойылды.  

Жұмыс кеңесі кезінде мемкорпорацияның жоспары туралы да айтылды. Ақпарат және коммуникациялар министрлігімен бірігіп жасалған сервиске сәйкес, қызмет алушының рұқсаты расталған жағдайда мемлекеттік органдар мен жеке ұйымдарға «электронды үкімет» арқылы анықтама беру қызметін іске қосу жоспарлануда. Бұл қызмет түрі ХҚКО қызметкерлерінің қатысуысыз өтеді. Азамат жеке мәліметтерін беру-бермеу жөнінде шешімді  өзі қабылдап, SMS-хабарлама арқылы жауап береді.

Мемлекеттік органдар мен жеке ұйымдарға, соның ішінде екінші деңгейлі банктерге анықтама беру сервисін жүзеге асырсақ, электронды анықтама беруді 21,5 млн қысқартуға мүмкіндік береді. Мысалы, қазір жәрдемақы тағайындаған кезде банк шотының нөмірі туралы анықтаманы әкелу қажет. Интеграцияның арқасында қызмет алушыға бұл анықтаманың қажеті болмайды.

 Жалпы, «Цифрлық Қазақстан» бағдарламасын іске асыру аясында қызметтерді көрсетудің проактивті түріне өту бойынша мемкорпорация мемлекеттік органдармен бірге қыруар жұмыстар атқаруда. Болашақта ақпараттық жүйелердегі мәліметтер автоматты түрде өзгеретін болады.

1. Конкурстың міндеттері мен мақсаты

1. Конкурстың мақсаты аудандағы үздік ауылдық округ орталығын, үздік елді-мекенді анықтау, ауылдық елді мекендерді абаттандыру жөніндегі қызметтердің белсенділігін арттыру болып табылады.

2. Байқау – конкурстың міндеттері төмендегідей:

1) Өндірістік обьектілерді, тұрғын үйлер және іргелес жатқан аумақтардың санитарлық-эпидемиологиялық жағдайын жақсарту, көгалдандыру, абаттандыру жұмыстарына ауданның әрбір тұрғыны, меншік нысанына қарамастан кәсіпорындар және ұйымдарды қатыстыру.

2) Елді мекендерді, өндірістік обьектілер және соған іргелес жатқан аумақтарды көгалдандыру, демалыс белдемдерін құру және кеңейту.

«Азаматтарға арналған үкімет» «Қазпочта» АҚ-мен бірлесіп, пилоттық жобаны іске қосты. Соның арқасында ХҚКО жоқ шалғай елді мекендердің тұрғындары мемлекеттік корпорацияның қызметтерін «Қазпочта» АҚ ауылдық бөлімшелерінде ала алады.

Әзірше 66 мемлекеттік қызмет көрсетіледі, оның ішінде электрондық анықтамаларды беру, баланың туылуын тіркеу, баланың туылуы мен күтіміне байланысты жәрдемақы тағайындау, жылжымайтын мүлік объектілеріне техникалық паспорттың телнұсқасын беру, запастағы офицерлерге әскери билеттер және олардың телнұсқаларын (әскери билеттің орнына уақытша куәліктер) беру және тағы да басқа қызметтер бар.

«Азаматтар арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының төрағасы Абылайхан Оспановтың айтуынша, мемлекеттік корпорацияда шалғайдағы ауылдық округ тұрғындарының мемлекеттік қызметтерді еркін алуына ерекше назар аударылып келеді. Осылайша, 2012 жылдан бастап бүкіл Қазақстан бойынша 70 мобильдік ХҚКО жұмыс істейді, олар әкімдіктердің өтінімдері бойынша елді мекендерге шығып, қызмет көрсетеді. Жыл басынан бері олар 7455 рет ауыл тұрғындарына барып, 335 736 қызмет көрсеткен.


 

 


Ауа райы